LC Waikiki’nin 2024 E-Ticaret Performansı
LC Waikiki, 2024 yılına ait e-ticaret verilerini paylaştı. LCW.com’a göre, geçen yıl platformun üye sayısı 16 milyonu aşarak büyük bir büyüme kaydetti. En ilginç detay ise spor ürünleri kategorisinde en çok satılan ürünün beyzbol sopası olmasıydı.
LCW.COM’un Büyüme Hikayesi
2024 yılında LCW.com’un cirosu %77,51 oranında arttı. Platform, toplamda 700 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırlarken, üye sayısı 2 milyon 185 bin 590 kişi artarak 16 milyon 325 bin 893’e ulaştı.
Şehir Bazında İstatistikler
En fazla e-ticaret hareketliliği yaşanan şehir, 13 milyondan fazla ürün satışıyla İstanbul oldu. İstanbul’u sırasıyla Ankara, İzmir, Bursa ve Kocaeli takip etti.
Moda Tercihleri
İstanbul ve İzmir’de tişört, atlet ve takım satışları öne çıkarken, Ankara’da ise sweatshirt en çok satılan ürün oldu. Tişört ve atletler tüm illerde en popüler tercihken, jean pantolonlar ve sweatshirtler takip etti.
Kadın ve Erkek Giyim Trendleri
Kadınlar arasında crop üstleri ve kazaklar öne çıkarken, erkeklerde jean pantolonlar ve gömlekler revaçtaydı.
Çocuk ve Bebek Giyiminde Tercihler
Ebeveynler, çocukları için LC Waikiki’yi tercih ederken, tişörtler ve takımlar en çok satılan ürünler arasındaydı. Bebekler içinse takım elbiseler ilgi gördü.
En Çok Satan Spor Ürünleri
LC Waikiki’nin spor ürünleri kategorisinde en çok satan ürün beyzbol sopası oldu. Badminton topu ve matara da popülerdi. Spor giyiminde ise tayt öne çıktı.
LC Waikiki’nin online satış performansı, markanın dijital dönüşümde büyük bir ivme kazandığını gösterirken, tüketicilerin spor ürünlerindeki tercihleri de dikkat çekici bir trend oluşturdu.
More Stories
Avrupa Merkez Bankası, üç temel politika faizini düşürdü
Edirne’de Ari Damızlık Düve Merkezi Kuruluyor
Dünyanın en çok otomobil satan markası değişmedi. 5 kez üst üste 1. oldu